NavMenu

Kas raksturo tavu veikalu?

Pēdējā laikā lasu dažādus padomus par interneta veikaliem, par meklējumu optimizāciju un vēl dažādiem brīnumiem, kas veicina Interneta biznesus. Tā nu šodien uzdūros kādā blogā padomam, par vārdu mākoņiem jeb word cloud. Visbiežāk tie tiek izmantoti dažādu ideju ģenerēšanai (brainstorming). Blogā bija ieteikta šī lapa un es pati arī to izmantoju. Intereses pēc izmēģināju, kādi vārdi visbiežāk ir lietoti manā Etsy veikaliņā (lai to uzzinātu, pie Create your own ailītē Enter the URL jāievada sava veikala adrese). Mans vārdu mākonis ir redzams šeit:
Tā kā koncentrējos uz ar roku apgleznotām zīda kaklasaitēm, tad loģiski visuzkrītošākais vārds ir tie. Man personīgi šī lapa palīdzēja saprast, kādu es veidoju sava veikaliņa tēlu - ar kādiem vārdiem es to raksturoju. Un no tā secināju, ka vajadzētu pievienot vēl to un to...

No comments :

Post a Comment